top of page

פדיקוריסטית רפואית והעסק לא מתרומם.

היי נתן, הצטרפתי לקבוצה ושיפתי והזמנתי חברות מרשה לעצמי לשאול בפרטי.. קצת נבוכה עדיין בפרהסיה.. מקווה שזה בסדר, אני מרגישה כל כך תקועה, חוששת שהבחירות שלי בחיים אולי לא נכונות לי כבר, הבעל, המקום בו אני חיה וכל הזמן רוצה לחזור לעיר ולא בטוחה שזה נכון, העבודה אוף... אני פדיקוריסטית רפואית מקצועית מאוד ומשום מה העסק שלי לא מתרומם, יש לקוחות קבועות כבר 20 שנה וזה עדיין לא מספיק, אני רוצה רווחה כלכלית ושפע.. כדי לחיות ולא רק כדי להתקיים, מודה יום יום על מה שיש אבל.. זו לי הפעם הראשונה שמעזה בכלל לרצות ולבקש, איפה אני תקועה.. זה משהו ממני אני יודעת אבל היכן אני שוגה? תודה רבה.

תשובה:

פדיקוריסטית יקרה, כשאת מרגישה תקועה את מתייחסת לתקיעות בייאוש, רק שהתקיעות הובילה אותך לשאול שאלה. רוב האנשים לא מעזים לשאול. התפתחות קשורה בסקרנות, סקרנות הביטוי שלה הוא שאלת שאלות, לכן זה הדבר הכי טוב שעשית, כי בשאלתך את ממקמת עצמך במקום בו אינך מקבלת את המצב.

תכלס, את חסרת יכולת מכירתית. אין לך בעיה לתת ואפילו בחינם....אבל למכור את עצמך, לבקש תמורה, תמורת הזמן, היכולת, הכישרון והשירות שלך, קשה לך ושם התקיעות.

מדוע אין לך יכולת מכירתית? כתבת זאת ואפילו לא שמת לב: זו לי הפעם הראשונה שמעיזה בכלל לרצות ולבקש" פה בדיוק את תקועה!! כי את לא מחברת בין לבקש לבין ערך עצמי (במילים אחרות את שווה!), ובין לבקש והאופציה שתקבלי, ולשיפור המצב הכלכלי.

הכי פשוט לבקש, כי מגיע לי.

את בטח תהית בימים האחרונים האם הוא יענה לי או הוא לא יענה לי, כי את לא רגילה לקבל...התשובה שלי אליך, באה להראות לך שכשאת מבקשת יש יותר סיכוי שתקבלי תשובה, כסף, יחס!!!! מאשר אם לא תשאלי/או תבקשי.

שחררי את המחשבה, "אם אני טובה יבואו אנשים בקלות". החליפי זאת באם אני טובה אני אבקש את מה שאני חושבת שמגיע לי.זה שינוי חשיבתי יוביל לשינוי מכירתי.

אולי קורס מכירתי יעזור לך לשקם את המצב הטבעי של איזון בין קבלה לנתינה בתוכך.

בהצלחה.


תודה שפניתם לנתן אמסטר, שאלה של שינוי, מאבחן, מטפל ומתקשר. 054-4517121


0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page