top of page

סובלת מפזילה ועברתי המון ניתוחים מה המשמעות?

נתן שלום, אני סובלת מפזילה מגיל צעיר מאוד לא ברור בדיוק ממתי. עברתי 3 ניתוחי פזילה, אחד בכל עין בצעירותי ועוד אחד בשתי העיניים לפני שש שנים. עברתי אצל כל מיני מומחים ניסיתי כל מיני שיטות ותרגילים. אחרי הניתוח האחרון ותרגילים שעשיתי התחלתי לראות תלת ממדי ולא דו ממדי כמו שראיתי לפני. לתקופה הלכתי עם פריזמות מאוד גבוהות כדי לא לראות כפול. כשגם עם הפריזמות התחלתי לראות כפול אז פשוט הורדתי אותן. והיום אני רואה כפול.. מה גם שמבחינה קוסמטית כל הניסיונות האלה עזרו רק קצת. הייתי שמחה להבין מה המשמעות של זה?

תשובה:

עיניים יקרות,

לפעמים התשובה נמצאת ממש מול העיניים, ואנו לא רואים אותה. תודי שזה משחק מילים משעשע. וברצינות: הנושא הוא התמקדות, כי יש בך משהו שמתפזר להמון כיוונים, והחיים מבקשים ממך להתמקד.

יש סיכוי סביר שאת מולטי טלנטד, שיש לך המון יכולות, ואת מתפזרת בין כמה מהן. מה שקורה כשאת מתפזרת את מאבדת המון אנרגיה, ולכן ההשפעה שלה על הסביבה, על חייך ובמיוחד על הראיה תהיה חוסר יכולת להתמקד בעולם החיצוני.


שאלה, יש משהו שאת אוהבת יותר מכל לעשות, אך יתכן והוא לא מכניס מספיק כסף למשפחה?, לכן, נאלצת לעשות דברים אחרים, אבל גם משם לא מגיעה הישועה וכן הלאה.

את מתבקשת להתמקד בדבר אחד, לתת בעצמך אמון וללכת אתו עד הסוף. זו המשימה שלך, לזה התחייבת, התזכורת לזה שהתחייבת בחיים האלו להתמקד, את מקבלת תזכורת תמידית מהראיה שלך.

מה לעשות תחל"ס


לעשות בחירה במה להתמקד, ופשוט לדאוג לכך שכל היודעים מבחוץ כולל הקולות הפנימיים בתוכך, מה הכי נכון לך יושתקו. אם את רוצה לעזור לעיניים שלך, שבי בשקט ואת בחרי במה להתמקד, בדבר אחד ולכי עליו והתמידי, עד שיצא מיים מהסלע.


כל עוד זה לא יקרה, משהו בתוכך יהיה חסר מנוחה והראיה לא תתמקד.

בהצלחה.


תודה שפנית לנתן אמסטר, שאלה של שינוי, מאבחן, מטפל ומתקשר. 054-4517121


0 תגובות
bottom of page