top of page

בן הזוג שלי לא מבטא את עצמו רגשית כלפי, מה לעשות?

אני גרושה חמש עשרה שנה, עשר שנים לא מצאתי זוגיות ועכשיו אני ארבע שנים במערכת יחסים עם גבר.

בשנים האחרונות התפתחתי ולמדתי הרבה קורסים להתפתחות אישית, ולמרות שאני עוסקת במקצוע ריאלי, בן הזוג שלי לא כל כך מפרגן לי, הוא מסתיר את רגשותיו כלפי ואני תוהה אם עלי להישאר בקשר הזה?

שואלת יקרה, תקשור אינו פסיכולוגיה, יחד עם זאת אמא שלך היתה אדם עצור, שלפי דעתך לא ביטאה את עצמה כלפיך רגשית, לא העניקה חיבה, חיבוק או מילה טובה. מכיוון שנושא הביטוי הרגשי או הסתרת הרגש חי ובועט עוד מימי סבתך, והשפיע על אימך. את בחרת לעצמך להתמודד עם הנושא עם בן הזוג שלך. כאן נגמר הדמיון עם הפסיכולוגיה.


נדבר קצת על הסתרה:


יש לך יכולת לראות את העתיד באמצעות חלומות. את היכולת הזו את מסתירה. בני משפחתך הקרובים, יודעים ונעזרים בך, אך את בחרת להסתיר את היכולת הזו, כי מה שאת פוחדת זה תגובה מאנשים כמו ששמעת לפעמים מבן הזוג שלך.." באמא שלך את באמת מאמינה בשטויות האלו?".


אז רק שתדעי שתחילת המשפט " באמא שלך".... מכוון לכך שלאמא שלך הייתה גם יכולת כזו וגם היא בחרה להסתיר אותה.


אז לגברים יש רגשות וחלק מהם בוחרים להסתיר אותם, ואת בדומה לבן הזוג שלך בוחרת להסתיר את היכולות שלך מהעולם לוכדת החלומות. בעינייך זה שונה אך זה דומה.


את בוחרת להגן על מי שאת חושבת שאת, מפני מי שאת באמת.


כלומר הפוסל במומו פוסל.


מה לעשות: הפכי את היכולת שלך לראות דברים בחלום לחלק ממך, אל תפחדי להיות "החולמת בהקיץ....", אם תהיי מוכנה להיות מי שאת באמת החולמת, גם מחוץ למשפחתך הקרובה, מתי שהוא הסביבה תתאים את עצמה אליך.




תודה שפנית לנתן אמסטר שאלה של שינוי, מתקשר, מאבחן ומטפל . 054.4517121

אתר הבית: www.nathanamster.com




0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page