top of page

איך למשוך זוגיות חדשה לחיי?

אני רווקה בת שלושים ושש, אחרי ארבע מערכות זוגיות שהסתיימו וכבר הרבה זמן שאני לא בזוגיות מה עלי לעשות כדי לזמן זוגיות חדשה לחיי?

בנוסף אני רוצה לציין שהורי בזוגיות ארבעים שנה אוהבים מאוד ואני מתה על ההורים שלי.

שואלת יקרה, הרבה שאלות נשאלו כאן בזמן האחרון על זוגיות, וכל תשובה שנתנה שונה, מה שבא ללמד אותנו על מורכבות הנפש האנושית.


לכאורה לא אמורה להיות בעיה כי כבר היו לך מערכות זוגיות בעבר, יחד עם זאת כאשר עוברת תקופה וזוגיות לא מגיעה, בדרך כלל זה סימן לכך שהשואל או השואלת אמורות לשחרר קבעון חשיבתי מהעבר וזה נכון גם במקרה שלך.

כל מערכות היחסים שלך הסתיימו על רקע של מחויבות שלך או חוסר רצון להתחייב.


אבא שלך היה חייל בשירות הביטחון, כילדה ראית אותו מעט מאוד. מה שראית זה את אימך הרבה לבד, ומה שחשת בתוכך היה געגוע לאביך. כשגדלת הפכת להיות אישה עצמאית ומוצלחת מקצועית. יחד עם זאת מה שנצרב לך בזיכרון זה גבר, אבא שאינו נוכח בבית ובזוגיות. מכיוון שראית את אמא סובלת וגם את חווית געגוע לא ממומש, החלטת שאת את זה לא הולכת לחוות.


בראש שלך נותרה תמונה של גברים לא נוכחים.


זה מוביל לפחד שיעזבו אותך, אז את עוזבת קודם לכן.


כילדה פירשת את היעדרותו של האב כמי שלא נוכח, איננו. כיום את יכולה להבין שמחויבות לא קשורה לנוכחות פיזית, אדם יכול להיות נוכח פיזית ולא מחויב כמו בבגידה, או בהתמכרויות.


אבא שלך היה מחוייב גם אם לא ראית אותו מספיק, ואת פירשת את זה הפוך.


לכן אם את רוצה לפתור ולשנות את החשיבה שאימצת בילדות, מה שאת יכולה לעשות כדי למשוך זוגיות חדשה שתבוא עליך לטובה, זה לבחור להיות נוכחת, להישאר בזוגיות ולא לעזוב כי את פוחדת להפגע, אחרת את עושה בדיוק את אותו הדבר שאת בטעות מפרשת שאביך עשה לך ולאימך.


תודה שפנית לנתן אמסטר שאלה של שינוי, מתקשר, מאבחן ומטפל . 054.4517121

אתר הבית: www.nathanamster.com




0 תגובות
bottom of page