top of page

מרגישה תקיעות בחיים.

הרבה זמן מרגישה תקיעות בכל הנושאים ומלא בעיות צצות כל הזמן ומופנות אלי הבעיות תמיד מגיעות בצמדים או בשלשות ממש באותו עיתוי. אני מרגישה בלופ ולא מצליחה להשתחרר ולפנות זמן לחשוב בכלל מה אני רוצה לעשות עם עצמי בהמשך ..תודה נתן

תשובה:

פחדים הם המקור של מה שאת קוראת לו תקיעות.

המקור של זה כנראה היה מערכת יחסים שהשפיעה מאוד עליך בכיוון של חומריות, קשור לגבר: אב, אח, בן זוג מי הוא היה?.


אז מה הפחדים גורמים לנו לעשות, הם גורמים לנו להתבטל בפני הפחד, ואני חושב שהפחד שאת מתמודדת אתו זה הפחד מהכוח שלך. וזה בא לידי ביטוי בביטול הכוח שלך בפני סמכות, אולי גם גברים.

יתכן ומה שקרה זה שמשהו דיכא או ביטל את הכוח שלך במילים משהו כמו: חשוב מקצוע, חומר, משכורת עבודה קבועה וכו', כך שהמיקוד שלך היה רובו בעולם הגשמי כשהיכולות שלך היו ברוחני.

כאשר יש לך פוטנציאל פנימי, כוח, ומשהו חיצוני בולם אותו, החיים יצרו לך מצבים שאת קוראת להם בעיות. כשאת לא מחוברת לכוח הזה, מתביישת ביכולות שבתוכך, או במילים אחרות לא מתחברת לכוח שבתוכך, פוחדת להתמודד אתו במציאות על ידי הסתרה, בוחרת לעבוד במה שלא מתאים לך ופוחדת לממש אותו, אז, בעיות יגיעו לחייך בזוגות או בשלישיות כדי להחזיר אותך למסלול.


זה קורה כשאת לא ממשת יכולות.

שמת המון משקל בחיים שלך על פרנסה, כשיש לך המון כוח רוחני לא ממומש.

המון זמן דיכאת את הכוח הנשי שבתוכך. יש לך כוח נשי פנימי, שבזמנים קדומים היו קוראים לך מכשפה, היום קוראים לזה כוח ריפוי, תקשור, וכו'.

כל עוד את לא משתמשת בכוח הזה, אומרת לו לא, מצניעה ומסתירה, לא מפתחת אותו, ולא מאפשרת לעצמך לבטא אותו במלואו, כשאת אומרת לעצמך מי אני בכלל....... כל עוד זה המצב, הבעיות לא ייעלמו.


מִֽן־הַ֭מֵּצַר קָרָ֣אתִי יָּ֑הּ עָנָ֖נִי בַמֶּרְחָ֣ב יָֽהּ׃


פרשנות: כשאת קוראת לבורא לעזרה, התשובה שלו כבר נמצאת קודם לכן בתוכך, בפנים, ביכולות שלך.

זה מה שאת צריכה לזכור להגיד כשאת מפחדת. זכרי שהחיים יקשו עלייך רק כאשר את משיקולייך שלך תבטלי את היכולות שלך, המשבר בא להחזיר אותך לתלם.


אז הבעיות הם לא באמת בעיות, אלא תזכורת מה באת עוד לעשות בעולם הזה.

הגיע הזמן לממש את זה.


בהצלחה

תודה שפניתם לנתן אמסטר, שאלה של שינוי, מאבחן, מטפל ומתקשר. 054-4517121


0 תגובות
bottom of page