top of page

להתנדנד בין הקו של המינוס לפלוס ולרכוש דירה.

בוקר אור איש יקר יש לי שאלה מדויקת השנה יצאתי סוף סוף מהמינוס הגדול שסחבתי כל חיי. אך עדין אני מתנדנדת בין הקו של המינוס לפלוס ולא מצליחה לפרוץ קדימה לעבר הסכומים הגדולים .

אני יודעת שהתדר שלי נמוך אז יש אני רואה את זה ביומן כעצמאית סוג של מניה דפרסיה בחשבון הבנק הפיסי והאנרגטי.

מה עוד אני צריכה לעשות או להיות כדי להתרחק לגמרי מקו המינוס לעבר פלוס גדול בבנק?

יש לי מטרה לקנות השנה דירה ובקצב הזה של מינוס( אמנם קטנטן לעומת שנים של עשרות אלפי שקלים בנימוס...) לא יודעת איך בכל זאת אצליח...

מאוד אשמח לכיוון איך אני מגיעה לדירה ולהתרחק שנות אור מקו המינוס....

תשובה:

את לא חייבת להלחיץ את עצמך! הרי המטרה של קניית הדירה זה ליצור ביטחון כלכלי, עדיין לפני,יש לטפל במערכת הפיננסית הפנימית שלך. הדחף להוציא כסף עדיין דורש התייצבות.

עברת תקופה קשה כדי להגיע למצב הכלכלי הטוב בו את הנמצאת, מי שיש לה תדר נמוך בדרך כלל תתייאש, אז אנו ממליצים להתייחס ביתר כבוד להישגים שלך הם כבירים ולכן את לא בתדר נמוך.

עצרי רגע ותיהני מהרגע מההישג, אחרת זה אותו הדבר כמו הדחף לקנות עוד ועוד.

המסע לדירה מתחיל מאחריות כלכלית, ומכיוון ששנים היית במינוס, קשה לשנות הרגל כלכלי פנימי שגוי במספר חודשים, למרות שכבר את סופרת תקופה של מספר חודשים שבהם את פחות או יותר מאוזנת. אנו מציעים שתיקחי לך עוד כמה חודשים של אימון ליציבות כלכלית כדי שתרגילי את עצמך לאחריות כלכלית.

השאפתנות שלך מבורכת הפני אותה לאיזון החשבון, המניה דפרסיה קשורה בתהליכי איזון שאת עוברת. הקטיני את ההרים והגבעות הכלכליים וכשתרגישי בסיס כלכלי איתן, (לא תהיי מודאגת מכסף) תוכלי לצאת למסע אל הדירה שלך.

אחריות כלכלית אומרת לא לסכן את ההישגים שלך, אולי את צריכה ללמוד בשנה הקרובה איך לרכוש דירה בלי הון עצמי, הפני את המבט פנימה לרכישת ידע נד"לני. הרי ידע זה מה שהוציא אותך מהמינוס וידע הוא זה שיאפשר לך להמשיך ולאזן את החשבון שלך, והוא זה שיעזור לך לתכנן את קניית הדירה שלך.

את זקוקה לתכנון לידע ולמחיר הדירה שאת רוצה לקנות.

המתיני עד שתרגישי התייצבות כלכלית, אז תדעי שהגיע הזמן לקנות דירה.

בהצלחה.


תודה שפנית לנתן אמסטר, שאלה של שינוי, מאבחן, מטפל ומתקשר. 054-4517121


0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page