top of page

להיות עשיר.

הדברים הבוערים בנפשי להיות מאד, מאד עשיר. מאד. ויותר מכך. והרבה יותר מכך. מה הוא ה- "מפתח אחד " שלי להשיג זאת? ועוד שאלה: יש כל כך הרבה דברים שאני טוב בהם, שמה שאני עושה בהם, הגישה שלי אליהם, מובילה לתוצאות שונות לגמרי, והרבה יותר טובות, ממה ש… "מקובל". איך אבחר, ואתמקד, בלממש את הדבר האחד, הנכון עבורי? מה הוא, בעצם? [צריך / רצוי רשימת תחומים ומיומנויות?] ועוד שאלה: אני במצב של תפקוד כלייתי נמוך, וכאבים. מה עלי לעשות כדי להתגבר על זה ולשפר את הבריאות הכוללת, את התפקוד הכלייתי, ואת הסבל מכאבים?

תשובה:


איך להיות עשיר?, לדעתנו הסדר הפוך, בקש קודם בריאות.


השאלה האחרונה שלך על התפקוד הכלייתי צריכה לדעתנו להיות הראשונה, כי לבריאות שלך יש קשר ישיר לצורך שלך להיות עשיר.


המלצה, אתה צריך למקד את תשומת הלב שלך בבריאות כי אתה סוחב מצב בריאותי בעייתי, תקופה מאוד ארוכה ולא מחבר בין המצב הבריאותי למצב הכלכלי שלך.


המצב הבריאותי מצביע על אדם שבוחר קשיים פיזיים בריאותיים, כי הוא לא מאמין שאפשר לאהוב אותו בריא. לכן מערכות היחסים שלו הם מערכת יחסים של מטופל מטפל או מטפל מטופל. אבל מערכת יחסים שבה אתה אוהב ונאהב פשוט בלי סיבה רק כי אתה חי לא נתפסת כאפשרות בעינך!


במילים אחרות מערכות היחסים שלך הם עסקיות, לא מעורב בהם לב.


המקום הזה דורש ריפוי אחרת לא משנה כמה כסף יהיה לך בחייך בפנים אתה תמיד תרגיש עני.

סלח לנו מראש על הישירות אבל אנו מרגישים שזו הדרך שבה אתה אוהב להשמיע את דברך, לכן בחרנו להעביר לך את התשובה גם ישירות בלי פילטרים מרככים.


ולא, זה לא מאוחר מדי לתקן את המצב, כי אנו לא מסתכלים על המצב הפיזי שלך, אלא על המצב התודעתי. אם אתה רוצה להיות עשיר, אתה, צריך להרגיש שאתה ראוי להיות נאהב.

איך?


זו כבר שאלה אחרת אם הכיוון נראה לך שאל שאלה נוספת.

בהצלחה


תודה שפניתם לנתן אמסטר, שאלה של שינוי, מאבחן, מטפל ומתקשר. 054-4517121


0 תגובות
bottom of page