top of page

כאבים חזקים בטחורים

נתן שלום, כבר יותר מ4 חודשים עם כאבים חזקים בטחורים בתוספת עצירות וגזים. זה התחיל אחרי התקף שלשולים כתוצאה מזיהום בקיבה. אני מרגישה שאני כועסת על הגוף שלי שלא מתנהל בצורה תקינה, אבל לא יודעת איך לרפא. הצילו!

תשובה:

הבחירה בלבד שלך הוא המקור לתסמינים הפיזיולוגיים שלך.

את בחייך בחרת להיות לבד ולהתמודד לבד, לך להיות לבד יותר בטוח מאשר להיות בזוגיות. איך שזה נראה הלבד שלך הוא בחירה מסיבות השמורות אתך.

הגוף לא בוגד, זו רק תפיסה שכלית, הוא מגיב, הוא מגיב, כי נדרש ממך לשנות את החשיבה שלך, מבחירה בלבד לבחירה לחיות עם חבר לחיים.

לא לכל אחד מתאים לחיות עם משהו, אנו יודעים זאת, אבל את באת לכן לעשות מאמץ ולא לוותר כל כך מהר על קשר, שבו את תדאגי למשהו והוא ידאג לך.

שנים של לבד קצת סגרו את הלב שלך, הייתה גם בעיה עורקית שהצריכה התערבות, פעולה פשוטה משנה חיים, אך יחד עם זאת היה צורך לפתוח את הנתיבים הצרים לזוגיות "העורקים שלך" כשהם נפתחו יש חלון הזדמנויות אם רק תרצי, כלומר את יכולה לעשות עכשיו משהו וזה לפעול בנושא הזוגיות.

שימי לב, גם טחורים הם כלי דם, שאינם מזרימים דם באופן תקין, יחד עם העורקים הם מדברים על צמצום קשרים חברתיים למען השארות לבד. גם שלשול מצביע על בעיה בזרימה ובחיבור לחיים לכן, את נקראת להרחיב את מעגל החברים שלך, לצאת יותר לאירועים חברתיים, נדרש ממך אחריות לשינוי המצב החברתי שלך, שישפיע לטובה על המצב הפיזי. במקום להישאר בבית, צאי החוצה הכירי אנשים חברתית לא עסקית הרבה יותר ממה שאת עושה עכשיו.

אם את רוצה לפתור את הבעיה הפיזיולוגית, הכיוון הוא בחירה בזוגיות, כן זה עדיין אפשרי ועדיין אפשר לעשות משהו בנדון.


בהצלחה.


תודה שפניתם לנתן אמסטר, שאלה של שינוי, מאבחן, מטפל ומתקשר. 054-4517121


0 תגובות
bottom of page