top of page

יש עלי קללה.

כבר שנים שאינני מצליח למצוא בת זוג, אני חושב שרובצת עלי קללה. האם יכולה להתקיים קללה שמבטלת יכולת להיכנס לקשר?

תשובה:

איש יקר, מה שקרה לך אין לו שום קשר לכישוף. מה שקורה לך זו פשוט אי הבנה איך העולם הזה עובד. כל חייך הוגדרת כיזם, כיוצר, כמדריך, כאיש עסקים. היית בצמתי ניהול, תמיד היית בראש הפירמידה, ניהלת אנשים כתבת ספרים, אנשים עלו אליך לרגל, כל מה שרצית להגשים הוגשם במהירות, הרגשת חזק ובעל עוצמה וכוח.


ועכשיו פתאום אתה מרגיש שבתחום הזוגיות משהו שם לך ברקסים, פתאום אתה לא מצליח ליצור זוגיות, ובפעם הראשונה בחייך אתה חווה לבדות, יחד עם תחושה חדשה שאינה מוכרת לך שבה אינך מקבל בדיוק את מה שאת רוצה. חוסר היכולת שלך להגשים זוגיות מוגדר בעינך כחולשה.


מכיוון שאתה מתעסק גם באנרגיות אתה מבין את הכוח של הברכה, תפילה, ובכלל את חשיבותה של האנרגיה החיובית. המיינד שלך אומר לך שאם יש אנרגיה של ברכה, יש גם את ההופכי שלה ולכן יש כנראה משהו או משהיא שדאגו לקלל אותך, וזו הסיבה לאי ההגשמה.


מה שקורה הוא דבר אחר לגמרי.


עליך לאפשר לעצמך לחוות חולשה, זו תחושה שאתה לא מכיר. לכן העיכוב בזוגיות. העיכוב נוצר כדי לאפשר לך לחוות אי הגשמה, אבל במובן החיובי, כדי ליצור איזון קו אמצע בין חולשה וחוזקה.

לכן אין כאן שום כישוף, אתה לומד שכמו במהירות, יש גם איטיות, כמו שבקשיות יש גם עדינות כך לעוצמה יש גם את החולשה ושניהם יחד כלולים בחוויה האנושית שקוראים לה חיים אם אתה מוכן לקבל אותן.


קודם הכרת רק את העוצמה, עכשיו במשך 8 שנים הכרת גם את הצד השני.

לקבל שאינך יכול לקבל את כל מה שאתה רוצה, מוביל לענווה, לרכות.


כשתלמד לקבל שגם החולשה היא כוח שלך, שאינו מוגדר רק על ידי הגבהים של הצלחה, אלא גם על ידי העמקים של הכישלון, תוכל לראות שכל המרחב החדש שנוצר –הפער בין החולשה לגבהים של ההצלחה מרחיבה ומגדילה את היכולת שלך לאהוב.


את זה אתה צריך להכיל חוות לפני שתצור את הזוגיות הבאה שלך.

איך תדע שסיימת את השיעור.

זוגיות תגיע!


בהצלחה.


תודה שפניתם לנתן אמסטר, שאלה של שינוי, מאבחן, מטפל ומתקשר. 054-4517121


0 תגובות
bottom of page