top of page

חנות בנתניה לא עובדת.

יש לי חנות בצפון, באחד הקניונים ולפני 3 חודשים פתחתי עוד חנות בנתניה. הייתה לי ציפייה שהיא תעבוד מאד טוב, אבל היא ממש לא מצליחה, בלשון המעטה ואני שוקלת ברצינות לסגור. אני מפסידה שם כסף (וגם השקעתי לא מעט) ומרגישה מועקה גדולה מאז שפתחתי שם. מפחדת שזה גם יהרוס לי את העסק הקיים שעובד. שאלתי היא האם לסגור ממש בקרוב, או האם יש לי פוטנציאל להצליח ולהרוויח גם בנתניה ממש בקרוב. לצערי, אין לי הרבה זמן לחכות, כיוון שבכל יום שעובר, אני מפסידה כסף. המון המון תודה מראש

תשובה:

למרות שאת מצפה לתשובה של כן או לא, תשובה כזו לא תינתן כאן. תקשור כפי שאני מכיר אותו לא יכול להיות תלוש מאישיותו של האדם. תקשור טוב אינו יכול לספק תשובה של כן או לא בלי להתייחס אלייך ישירות, בלי התייחסות רצינית ומעמיקה לכך, אחרת תשובה של כן לסגור או לא לסגור תהיה שטחית.

בנוסף לתת לך תשובה של לסגור או להישאר שאינה מנומקת, מובנת ומחוברת להתנהגות ספציפית שלך, יגרום לך להעניק לי כוח, להקשיב לדעה לכאורה סמכותית מחוצה לך, שאין לי בה צורך, אך היא תשלול את החיבור שלך לעצמתך. לכן זו חייבת להיות תשובה יותר מורכבת מכן או לא הקשורה באישיות שלך.

כך כשתביני, תוכלי את ואת בלבד לקבל החלטה מושכלת לעסק שלך!

אז תכלס: המשבר אותו את חווה עסקית, אינו אקראי הוא בא ללמד אותך משהו על עצמך, על דרך קבלת ההחלטות שלך.

המשבר שאת עוברת עכשיו עם החנות החדשה בא ללמד אותך סבלנות. יש לך שאיפה לתוצאות מידיות וכשהן לא קורות מיד את נלחצת. זה לא רק בפאן העסקי, זה משליך על כל תחומי החיים שלך, את רוצה תוצאות מידיות עכשיו!

את זורעת זרע, ורוצה שיהיה עץ עכשיו.

בלי להבין שאת עובדת על מידה בתוכך שקוראים לה סבלנות, הנטייה שלך היא במו ידייך לסגור את החנות עכשיו, כי היא לא מניבה לך תוצאות מידיות.

המקום בו את לא סבלנית בולם את ההצלחה שלך, בלי סבלנות לא תתפתחי. את מחפשת תוצאות מידיות וזה לא יקרה בחנות החדשה, הצלחה שם לא תבוא מיד.

הרצון לתוצאות מידיות כשאינו קורה, מוביל לכעסים, מתחים וללחצים גם בזוגיות ומשפיע על כל תחומי החיים שלך.

מה שנדרש ממך זה אורך רוח, ללמוד להאט.

למדי להיעזר בסבלנות, להרגיע, אני יודע, זה לא פשוט, אך זה מה שנדרש ממך כדי להצליח בחנות החדשה ובכלל בחיים.

החנות תצליח רק אם תפתחי בתוכך אורך רוח, וזה לא יקרה מיד.

סבלנות = הצלחה: לא בקרוב, או חוסר סבלנות = סגירה, ההחלטה שלך.


בהצלחה.


תודה שפניתם לנתן אמסטר, שאלה של שינוי, מאבחן, מטפל ומתקשר. 054-4517121


0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page