top of page

הגוף שלי בלחץ אחרי פגישה

ביום ראשון, הייתה לי פגישה קריטית. הצגתי בפני גוף מממן / מקדם ארבעה פיתוחים חדשים שלי, לציוד-עזר לשיקום וסיעוד נכים, מהתקן פשוט וזול, ועד מערכות אשר, לדעתי, לפחות, פורצות-דרך. להגיד שהפגישה הייתה "מוצלחת" זה... under-statement. לא רק שכל הפיתוחים התקבלו, הפגישה נמשכה שעתיים ורבע יותר מהמתוכנן, כאשר, בשלב מסויים, אלה שהצגתי בפניהם את הפיתוחים התחילו להסביר - לי - מה עוד אפשר לעשות איתם, וכמה השוק צריך דברים כאלה.... כל מה שיכולתי לעשות זה לשבת, להנהן בראשי, ולהגיד "כן, חשבתי על זה, נכון". אז למה, מאז, יש לי - - בעיות עיכול? - עייפות מרובה? - מן.... אדישות [?] כזו? אבל, הכי -- פיתחתי, בצד ימין, באגן ובעכוז, פריחה / דלקת שורפת וכואבת?

תשובה:

ברצוני להפנות אותך לשאלה קודמת שנשאלה בקבוצת המתקשר:

"במשברים מה כדאי יותר להיות, אופטימי או פסימי? להזכירך שהגנת על זכותך להעדיף להיות פסימי מאשר אופטימי.

כמו כן הזכרת בעבר שאתה לא כל כך סומך על אנשים, והרי לך הפתרון לבעייתך הנוכחית ונסביר.

ביום ראשון הייתה לך פגישה מאוד מאוד מוצלחת. חווית נחת מהרעיונות שלך אותם הצגת בפני פורום נכבד ומכובד שהתלהב מהם. רק מה, אחרי שהפגישה נגמרה, מכיוון שאינך סומך כל כך על אנשים, יחד עם האמונה שלהיות פסימי מגן עליך יותר מאשר להיות אופטימי, (בין אם אתה מודע לזה ובין אם לא) כשאתה פסימי, אתה מריץ תסריטים של מה יכול להשתבש בכל האופוריה הזו, או מכין את עצמך נפשית לבעיות. יש לדמיון או לחשיבה שלך השפעה ישירה על הגוף שלך!

הגוף שלך לא יודע להבדיל, מה זו סכנה אמתית או דמיונית, בשבילו זה אותו הדבר. כלומר כשאתה נוגס בלימון או מדמיין לימון הגוף יגיב אותו באותה הדרך: הוא יפריש רוק.

במילים אחרות כאשר אתה מכין את עצמך עתידית למשהו שישתבש, הגוף שלך מגיב כאילו השיבוש קורה ברגע זה ממש והוא יגיב בלחץ לכל אורך המערכת העצבים שלך, כלומר הגוף שלך נכנס למגננה.

נקודות התורפה שלך יגיבו ראשונות והן: מערכת העיכול, תשישות כתוצאה משימוש יתר בבלוטת אדרנל והמוח יפריש קורטיזול, ללא הפסקה, הבלוטות עובדות קשה, התוצאה שהשרירים דרוכי יתר וצד ימין שלך מגיב בדלקת, כי המערכת החיסונית שלך מגיבה נגד גורמים מזהמים דמיוניים. עכשיו אתה יכול להבין מה זו מחלה אוטו אימונית, אם אין תוקף חיצוני אמתי, הגוף יגיב לתקיפה דמיונית עתידית, בדלקת עכשווית.

אז קבלת תשובה לשני דברים: הראשונה איזו גישה לחיים, לך ורק לך עדיף לאמץ....וזה כמובן לבחירתך, והשנייה מדוע הופיעו הסימפטומים.


בהצלחה.

תודה שפניתם לנתן אמסטר, שאלה של שינוי, מאבחן, מטפל ומתקשר. 054-4517121


0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page