top of page

האם אני והעסק שלי נשארים בכרכור?


תשובה:

היכולת לעשות שינוי היא זו שעומדת בבסיסה של השאלה שלך. המקום בו את נמצאת מגן עלייך מפני שינויים. למקום אני מתכוון למצב של אי וודאות בו את נמצאת. בינתיים את יכולה לראות שעדיין את לא מוכנה לעשות שינוי כי השלב בו את נמצאת הוא השלב של איסוף מידע. לכן, אין זו בעיה של החלטה. כי את עדיין לא במקום של לקבל החלטה לכאן או לכאן. מה שאני מציע לך לעשות, זה פשוט לקבל, שבשלב זה את לא מסוגלת לקבל החלטה ולעשות מעשה. קבלי את זה שזה בסדר לשהות במצב של חוסר וודאות עד שתדעי.

איך תדעי שאת יודעת? את תעשי פעולה התומכת בידיעה.

קבלי בחמלה את זה שבשלב זה אינך יכולה לקבל החלטה, ברור שחלק ממך רוצה לעבור, וחלק אחר שלך רוצה להישאר, יחד עם זאת יש עת וזמן לכל דבר תחת השמש, ולכן כל עוד את לא סגורה על כיוון מסוים פשוט המתיני, בסבלנות עד משהו ישתנה בתוכך.

היזהרי מאנשים החלטיים שיגידו לך מה נכון עבורך לעשות, את כולה להתייעץ, אבל עד שלא תרגישי את ההחלטה בעצמך לא תוכלי לבצע אותה.

בלבול הוא מצב טבעי של לפני החלטה, לכן אני חושב שמה שאת שואלת באמת, זה איך לקבל החלטה נכונה, כזו שלא תצטערי שקבלת אותה. לכן עלי להיות זהיר בדרך שאני מכוון אותך חזרה אל תוך עצמך. איך שזה נראה כעת, את לא מוכנה לעשות שינוי, אחרת השאלה לא הייתה נשאלת, אז סבלנות, הורידי את משקל ההחלטה מעל גבך המתיני עוד קצת, כשתדעי תחליטי.

בהצלחה.


תודה שפניתם לנתן אמסטר, שאלה של שינוי, מאבחן, מטפל ומתקשר. 054-4517121


0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page