top of page

אתגר בנושא עסקים משפחתיים.

18 שנים מלווה עסקים משפחתיים, עוזרת להם לתקשר נכון יותר כדי שהעסק ירוויח יותר. כולל מעבר בי דורי. הן בתחום העסקי, ניהולי ומשפחתי ואישי. עדיין מחפשת את הבידול המיוחד שיגדיר אותי. בגדול אני מביאה שיטה שבה אני יוצרת קסם ראשוני עם בני המשפחה ויוצרת גיבוש הבנות והסכמות ומשם בונים תוכנית פעולה לעסק. אני בהכשרתי גם פסיכותרפיסטית ומגשרת. אז מה הפוקוס?.....ברכות

תשובה:

המיקוד שלך לא צריך להיות בבידול, הכיוון הנכון יותר היא דיוק, לדייק את עצמך. הדיוק שלך הוא בחיבור לאדמה, ליכולת שלך להתחבר לצד הכלכלי שבך. את יודעת לעשות כסף לא יודעת לשמור עליו, זה קשור במערכת יחסים בינך לבין אחד מהוריך כנראה אביך שהחדיר בך את האמונה שאינך טובה בניהול כספים.


אחרי 20 שנה של מומחיות באימון את עדיין לא התחברת למלא היכולת הכלכלית שלך, את רוצה ללמוד עוד ועוד על מכירות מגברים זה לא הכיוון. הדיוק שלך הוא למצוא דרך לחבר את אבא שלך אליך, ולא לפטר אותו. כלומר חיבור לשפע.

זה בדיוק כמו בעסק משפחתי איך לחבר את החוליה החלשה במשפחה לעסק ולתת לו תפקיד, כי לכל אחד במשפחה יש תפקיד, אחרת זו משפחה לא מתפקדת או משפחה במצוקה וזה משפיע על הזרימה הכלכלית. האם אביך קיבל תפקיד מועיל בפנימיותך, מה הוא נתן לך כצידה לחיים?, את זה צריך להפנים ולדייק.

כדי לחוות ביטחון בחיים יש לצרף את החוליה החלשה למערכת ולמצוא לה מקום, אחרת היא זו שבסופו שלך דבר תפרק את המערכת. את מקבלת המון כוח, כשהכוח הגברי מאוזן בתוכך. לצרף, לקבל את החלש זו התשתית שהופכת כל חברה לעוצמתית.

יש להבין את החשיבות של החלק החלש בחייך. הנתיב הוא למצוא ערך למרות המגרעת. כשתמצאי, גם הבידול יהפוך להיות ברור וגם את תהפכי להיות יותר מדויקת.

בהצלחה.


תודה שפניתם לנתן אמסטר, שאלה של שינוי, מאבחן, מטפל ומתקשר. 054-4517121


0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page