top of page

אין לי לקוחות.

לפני שנים רבות בחרתי לעסוק ברפואה משלימה מתוך תחושה שהגעתי הביתה. אין סוף קורסים. לגוף לנפש ולנשמה. שיטות אנרגטיות. שיטות מנטוריות. דמיון והרבה אחרים.

פתחתי קליניקה פרטית. לימדתי שנים במכללות לרפואה משלימה ואני גם כתבת במגזין טיפולי שנים. אך.. משהו קרה שהשליחות שלי אינה מתגמלת. כמעט ואין מטופלים. איני מצליחה לגבש קבוצות והתחושה היא שיש פער ענק בין הידע והאיכויות לבין היכולת לתרגם זאת מול העולם. תחושת של תקיעות. אכזבה. מרירות. ואפילו מצב רוח של עצב הפכו למנת חלקי

אני מתרגלת שיטות רבות כדי להרפות אך שאלה עמוקה מתעוררת לגבי היעוד.

אולי לא דייקתי אותו. אולי טעיתי אשמח לקבל ממך תובנה מה פספסתי שלא ראיתי

תשובה:

חיים פירושם קבלת היש, גם אם הוא בשלב זה נראה כמו אין.

המצב שלך מצריך ממך בחירה מודעת ותשובה לשאלה האם את מאמינה ביכולות שלך לעזור לאנשים למרות מיעוט המטופלים והסדנאות?

זו שאלה קריטית עבורך, משום שהמצב אותה את חווה בא לבחון את המחויבות שלך למה שאת עושה. זה מאוד קל להכריז על יעוד כשקליניקה שלך מלאה מטופלים, ומה קורה למחויבות ולביטחון ביכולותיך כאשר המצב משתנה?

את מבינה, מצבך דומה לאלפי מטפלים ברפואה משלימה כיום. רבים מהם מרגישים שהחיים שואלים אותם שאלה מאוד מהותית על הבחירה שלהם, והשאלה הזו עולה כאשר הקליניקה שלהם מתרוקנת והסדנאות ריקות.

השאלה המהותית שאת נשאלת היא האם היעוד שלך מותנה?

במילים אחריות יש מטופלים יש יעוד, אין מטופלים אין יעוד!

זה לא כל כך הגיוני נכון?

זו התשובה שיש לנו לתת לך, מטפלים רבים הולכים לצאת ממעגל המטפלים. כל מי שהיעוד שלו מותנה יחליף מקצוע. זו תקופה של מיונים והדרך לבחון את החיבור שלך למי שאת באמת נמצא ביכולת שלך להתחבר לאותה הנקודה בזמן שבה החלטת שמה שאת רוצה לעשות בחיים שלך זה לעזור לאנשים באמצעות ריפוי.

בחיבור בינך לבין החלטה הזו שקבלת בעבר התגלה סדק.

אז לא לפחד מירידה בכמות המטופלים והסדנאות, אלא לעבוד על קבלת הירידה לא כספקות ביכולות שלך, אלא כמדד לנחישות שלך. מצאי דרכים נוספות לקדם, לפרסם, לדבר ולהכריז על כישורייך לא משנה מה קורה בחוץ, אם לא תוותרי מה שיקרה מתי שהוא העולם יתאים את עצמו אליך.

מקבלת את האתגר?

בהצלחה.


תודה שפניתם לנתן אמסטר, שאלה של שינוי, מאבחן, מטפל ומתקשר. 054-4517121


0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page