top of page

איך למצוא זוגיות יציבה?

שלום נתן אני עובדת כמזכירה בכירה בחברה גדולה, אני מצליחה מאוד, כך היה בכל מקומות העבודה שלי. מרגישה שיש לי תקיעות בכל מה שקשור במציאת בן זוג. היו לי כמה קשרים זוגיים משמעותיים שלא בשלו לנישואין. רוצה בן זוג שבטוח בעצמו ולא בא להעביר את הזמן. שאלתי: כיצד אוכל למגנט בן זוג ולגרום לו להישאר?

שואלת יקרה, נולדת בית שבו אביך היה אדם דומיננטי, ידע כיצד להתנהל כלכלית, צבר רכוש והעניק לכם ביטחון כלכלי. אביך הפך בעיניך לאידאל שאת מחפשת בכל גבר אותו את פוגשת. במילים אחרות את מחפשת בכל גבר את היציבות הכלכלית שינקת מהבית.


את רק שוכחת דבר אחד. אבא שלך לא הפך להיות יציב כלכלית בן לילה. הוא בנה את עצמו לאט לאט ביחד עם אמא שלך. היו לה ולו תקופות לא פשוטות בחיים. את לא זוכרת, כי נולדת כבר למציאות בטוחה. מכיוון שכך, הפחד הגדול שלך הוא למצוא גבר לא יציב כלכלית, או זה שבא להעביר את הזמן איתך.


מודל האידאל הגברי שיצרת ( אבא מושלם כלכלית, אותו את לוקחת לכל מפגש עם גברים) אינו רואה יציבות כלכלית כתהליך, ומכיוון שאת לא יודעת שיציבות כלכלית בונים, כל גבר שאינו מושלם כלכלית דינו נחרץ. מה שאת מחפשת זה ביטחון עצמי ושלמות כלכלית בן הזוג שלך. הדרישה שלך לשלמות כלכלית גורמת לך למשוך גברים לא מושלמים כלכלית ולראות את מצבם כבלתי הפיך. החשיבה הזו גורמת לגברים שלך לחוסר ביטחון המרחיק אותם ממך, או שאת מתרחקת כאשר את פוגשת "פגמים" בהתנהלות כלכלית.


איך הם יכולים להתחרות באביך המושלם?


כמו שמערכת יחסים בונים יחד, יציבות כלכלית לא בונים לבד. אם את רוצה ל"מגנט" גבר שישאר את צריכה ביחד עם הגבר הבא שיגיע לבנות יציבות כלכלית ביחד.


כלומר להתחיל ממצב שאינו מושלם כלכלית, ולהתמודד אתו.


אם תסכימי אחד ישאר.


זו דרך להשתחרר מהפחד ליפול כלכלית.


תודה שפנית לנתן אמסטר שאלה של שינוי, מתקשר, מאבחן ומטפל . 054.4517121

אתר הבית: www.nathanamster.com




0 תגובות
bottom of page