top of page

מדוע הולכים לבחירות חוזרות? על תוצאות הבחירות של מרץ 2019.

בוקר טוב נתן היקר!ברצוני לשאול שאלה ציבורית שמציקה לכולנו אחרי אתמול- מדוע עם ישראל נאלץ ללכת שוב לבחירות חודש אחרי הבחירות הקודמות? מה השיעור כאן? מעולם לא אירע דבר כזה בישראל. מה אנחנו לא מבינים???(זו לא שאלה פוליטית אלא קשורה למודעות שלנו כעם). תודה!!!

תשובה: החל מלפני יומיים מילה אחת עולה כל הזמן ומהדהדת והמילה היא "טראומה". מערכת הבחירות האחרונה וכל מה שהתרחש בחודש וחצי האחרון ניתן לסכם אותו במילה אחת טראומה.


הדמוקרטיה הישראלית חולה, הלב שלה אינו בריא, והוא מפרפר. אם הינו משווים זאת לבריאות, המצב הוא של התקף לב, שגרם לכל מערכות הגוף להשתגע. כדי להחלים נדרשה כאן מכת חשמל, שוק חשמלי, שיאפשר להחזיר את כל מערכות הגוף לתפקוד תקין. כשכל חלק חושב על עצמו הגוף חולה! מה שראינו זה דיס הרמוניה, כל חלק בגוף משך לכיוון אחר, כל חלק בחר להיות עצמאי ולעשות כרצונו, כל חלק חשב שהוא יכול לפעול עצמאית.

היו חלקים של שמאל, של ימין, היו חלקים שהוצאו מהגוף בצורה שרירותית, והיה צורך במכת חשמל, שתאפשר לגוף לחשב מסלול מחדש ולהתחבר.

בכוונה אין אנו משתמשים בשמות, לא של מפלגות ולא של אנשים כדי לא להגביר את הקיטוב, המטרה היא אחדות הגוף, (מדינת ישראל כמדינת כל תושביה ומפלגותיה) ולא פירוקה לגורמים.

עדיין הגוף חולה מאוד, את מכת החשמל הוא קיבל אתמול עם פיזור הכנסת. הלב חזר לפעום אך הוא חלש וזקוק לשיקום. יש לכם את האפשרות לעזור לגוף להחלים, אבל זה יקרה רק אם תתאחדו, רק אם תצרו ביחד חיבור בין כל הגופים המרכיבים את החברה הישראלית.

בבחירות הבאות תנתן לכם ההזדמנות להתאחד, רק זכרו שלא תמיד ניתן להחיות לב חולה באין ספור מכות חשמל. דברנו אתכם בהקשר של הכעס על זכות הבחירה.

הבחירות הבאות חייבות להיות על בחירה באחדות, תקשורת שונה וחיבור כל חלקי העם.

זה זמן של חשבון נפש אחרי טראומה, בלעדיה לא הייתם עושים חישוב מסלול מחדש.

היתה לכם הזכות לראות מה קורה כשאג'נדת המשילות היא אישית ולא ממלכתית.

בחרו שוב, יש הזדמנות לתיקון, רק זכרו לא לחזור לאג'נדה אישית, כי לא לעולם חוסן.


תודה שפנית לנתן אמסטר שאלה של שינוי, מאבחן מטפל ומתקשר. 054.4517121

אתר הבית: www.nathanamster.com




0 תגובות
bottom of page