top of page

כסיסת צפורניים.

מדוע אני כוססת את העור סביב הציפורניים עד זוב דם, בעבר כססתי ציפורניים?

תשובה:

מצאת דרך לפשוט את עורך בעודך בחיים.

מה זה אומר?


נשל הנחש, הנחש משיל את עורו ומתחדש. כסיסת העור במקרה שלך מעידה על צורך עז בהתחדשות, שינוי החלפה, ולא רק ביטוי של חרדה או כפייתיות. הצורך בשינוי שלא מוגשם מתבטא בכסיסה של העור, כדי שתוכלי לצאת מעורך לחיים חדשים. המשוב שאת מקבלת מהחיים זה שהשינוי אליו את שואפת עדיין לא הגיע, ומכיוון שאת עדיין משתוקקת לו הכסיסה נמשכת.


מגיל צעיר מה שרצית להשיל מעצמך זה את הרגישות הגבוהה לכאב ולסבל אותו חשת בתוך עצמך ומהסביבה, רגישות גבוהה מסומלת על ידי המילים עור דק. בתחילה כססת ציפורניים שהם חלק יותר קשה, רצית להיות יותר קשה/עמידה לחיים ואחרי שהבנת פנימית שזה לא ניתן לשינוי, עברת לעור החלק המגן עלינו לזיהומים אך גם מאפשר לנו לנשום. העור/עמידות מול קשיים היה החלק שרצית שיוחלף כי גם הציפורן וגם העור גדלים לא משנה מה את עושה להם.


אז שינוי ברגישות עדיין לא היגיע, כי אינך יכולה להיות משהיא אחרת. אנו חושבים שכשתפנימי שאת יכולה להתמודד עם החיים, ושהרגישות אינה בלם להשיג את מה שאת רוצה מתי שהוא הכסיסה תפסק.

יש עוד חלק אחד, הכסיסה יוצרת אצבעות מכוערות, ומה שאת רוצה זה להסתיר את האצבעות, כי מה שאת מצאת כפתרון לכך שאנשים לא יכאיבו לך זה להסתתר. כאשר הנחש משיל את עורו הוא הופך להיות יפה יותר ושמים אליו לב. את רוצה להסתתר והשאיפה שלך היא להיות יפה יותר, כי רק אז לטעמך יבחינו בך ולא יפגעו.


את חייבת לזכור שלהיות יפה זה לא הרצון האמתי שלך מה שאת רוצה זה שמשהו אחד יבחין בך, ברגישות וביופי שלך, לא יפגע בך, וירצה להיות אתך. כדי שזה יקרה, כדי שאת תשילי את עורך, כל מה שאת צריכה לעשות זה את הדבר שהכי קשה לך לעשות, לא לפחד לצאת לעולם וליצור קשרים עם אנשים חדשים.


בהצלחה


תודה שפניתם לנתן אמסטר, שאלה של שינוי, מאבחן, מטפל ומתקשר. 054-4517121


0 תגובות
bottom of page