top of page

הזוגיות שלי בקושי.

אני מרגישה שהזוגיות שלי בתוך קושי הרבה שנים ואני רוצה לדעת האם נכון לי להמשיך להיות בה? האם יש בכוחנו להיות מקום של אור ותמיכה בעתיד אחד עבור השני?

תשובה:

מטרה לפתח יכולת להתמודד עם קשיים.


שלום לך חירות, אנחנו לא נדבר על בן הזוג שלך אלא עליך ומה עליך ללמוד מהקשיים אותם את חווה במערכת היחסים, אף פעם לא נמליץ לך על כיוון זה או אחר אנו מכבדים את היכולת שלך לקבל החלטות בכוחות עצמך.


לקשיים בחיים הזוגיים שלך יש מטרה. המטרה לפתח בך אורך רוח וסבלנות ולפתח יכולת להתמודד עם קשיים. בנוסף בחרת להתנתק מבן הזוג שלך, או במילים אחרות בחרת בלבדות, אולי את זקוקה לזה כדי ליצור, אך הריחוק הזה לא תורם לפתרון המשברים. אנו מדברים כאן על הצד שלך לפתרון, משום שאם תביני מה את צריכה לשפר בך ותקבלי אחריות על הצד שלך זה יקרב בינכם. כל עוד את מתייחסת למשבר, בלי לראות את החלק שלך ביצירתו לא יהיה לך פתרון, כי המבט יופנה החוצה מתוך תקווה ששם בחוץ אחר כך יהיה יותר טוב. זו אשליה, אם האדם לא עובד על מידותיו הוא יחווה קשיים דומים גם אחרי הפרידה.


לפני פירוק יש לעשות הכול על מנת לשמר את התא המשפחתי, כי אם יש ספק אין ספק!

לכן מצד אחד צאי מתוך האי שיצרת, וצרי שוב קרבה, ההפך מלבדות זו קרבה ואנטימיות, זה ייקח זמן, זה לא יקרה במהירות ומייד, אך אם תקחי אחריות על הצד הזה שלך על הריחוק, ומצד שני תצרי מחדש את תחושת הביחד והשייכות תוך עבודה על המון המון סבלנות....,יש סיכוי שבן הזוג יצטרף, אז הקשיים יקטנו.


רק ביחד חרות....לא לבד...


תכלס מה לעשות: ראשית לא לעשות פעולות מהירות או פזיזות שתתחרטי עליהן בקשר לזוגיות. לקבוע פגישה עם מטפל או מטפלת זוגית, (אני לא עושה את זה), אם הטיפול לא יצלח תדעי מה לעשות.


בהצלחה.


תודה שפניתם לנתן אמסטר, שאלה של שינוי, מאבחן, מטפל ומתקשר. 054-4517121


0 תגובות
bottom of page