top of page

תקופה מוזרה ולא ברורה.

טוב, הצטרפתי לפני מספר ימים לקבוצה והתלבטתי אם לשתף ולשאול , נבוכה מהחשיפה. רצה הגורל ובני בישר לי היום כי בערב יום הזכרון יקבל מלגה ממשפחה שכולה שבנם נפל בקרב ושמו יגאל ז"ל ובכך קיבלתי אישור לפנות אליך, מקווה שמבין . אני עוברת תקופה מוזרה ולא ברורה, בעבודה לא טוב לי , אני נתונה תחת לחצים כבדים ומתישים ואינני יודעת אנה פניי מועדות, מחפשת את הדרך ולא מצליחה לקבל תשובות מהיקום. לא ברור לי מה היעוד הנישמתי שלי ? תוכל לכוון אותי , בבקשה ?

תשובה:

המצב בו את נמצאת הוא של דאגת יתר. תוצר של בחירה בלבדות. אם את בזוגיות יש לעבוד על מערכת היחסים כי את מרגישה שם לבד, אך יותר סביר שאת לא במערכת יחסים ולכן יש לצאת מהבחירה להיות לבד ולכוון לביחד.


לדעתנו הלכת רחוק מדי עם הלבדות.


מה קורה עם המצב הפיננסי?


איך שזה נראה מכאן יש חובות, והכיוון הוא שינוי בהערכה עצמית, המצב הפיננסי ישתנה כשתעריכי את עצמך, ירידה בערך עצמי במקרה שלך מזמין לחצים כלכליים.


אז אני חושב שפתיחות בנושא העזרה הכלכלית יהיה מתאים להתחלת השינוי, ניהול פיננסי הוא משהו שאת צריכה לקבל בו עזרה. לקחת מדריך ולא לעשות את הכול בעצמך, מעיד על ההערכה עצמית גבוהה, את יודעת במה את לא טובה. הערכה עצמית אינה להיות טובה בהכול אלא לתת לאחרים ללמד אותך להתנהל בתחום שאין התמחות בו או לעשות את זה עבורך אם את יכולה להרשות זאת לעצמך.

אז גם כאן את תצטרכי שמשהו יעזור לך אם תלכי עם זה לבד זה לא הכיוון הנכון. בכלל במקרה שלך לבד לא שווה חופש.


עולה משפט האומר "קני לעצמך חבר", לרכוש חבר זה לא כל כך פשוט, בדרך יש אכזבות, אך חבר טוב קונים בזמן, באכפתיות, בדאגה, ובמחויבות למרות שנכוית בעבר.


כן יהיו כאלה שינצלו את ההשקעה, לא ישיבו באותה המידה, אז נדע שהם לא מתאימים. אך כשתמצאי אחד או אחת כזו, זה ישפיע על כל הווייתך.

אני הייתי מוסיף קני לעצמך גם מורה לפיננסים.

זה הכיוון שאני רואה עבורך.


בהצלחה


תודה שפניתם לנתן אמסטר, שאלה של שינוי, מאבחן, מטפל ומתקשר. 054-4517121


0 תגובות
bottom of page