top of page

תקועה בזוגיות שלא מתאימה לי.

מדוע אני לא מצליחה למצוא זוגיות ונשארת תקועה שנים סביב מישהו שלא בוחר בי ומה לעשות כדי למצוא זוגיות?

תשובה:


קשה לך להודות בינך לבין עצמך שבזבזת את הזמן, על אדם שאת אוהבת ושהוא לא אוהב אותך. המקום בו את לא מוכנה להודות בשיקול דעת מוטעה, חוסם אותך מלהמשיך הלאה. כל עוד את לא מוכנה להודות שאת טעית בבחירה ושאין סיכוי שתהפכו לזוג את תמשיכי להמתין. חיים שלמים אנחנו עוברים כדי להבין, שאם אהבה זה מה שאנו מבקשים שתכנס לחיינו, מה שאנחנו צריכים לעשות זה להיות זמינים, ובשלב זה את לא זמינה.

איך להיות זמינה?

להיות אמיצה ולהגיד שלמרות שהיה גבר שמאוד רצית להיות אתו במערכת יחסים, הוא עשה את הבחירה שלו ובחר באשה אחרת, ושאין לך שום יכולת לגרום לו לאהוב אותך!

רק אם תהיי מוכנה לאהוב את עצמך, והכוונה לאהוב את עצמך אני מתכוון לכך שהדבר הראשון לעשות, הוא להודות בינך לבין עצמך שלא הצלחת לגרום לגבר להתאהב בך, ולהפסיק להכאיב לעצמך באמצעות המחשבה המתסכלת "שמתי שהוא הוא ישתנה", כשתכירי שהמחשבה הזו שקרית, בשבילך זה יהיה ביטוי לאהבה עצמית.

בהיסטוריה שלך יש אירוע שאפשר לקרוא לו טראומה והוא קשור בצורה זו או אחרת לזוגיות. יתכן והוא הודחק ולא קבל ביטוי, ויש סיכוי שלהיות בזוגיות מחייבת מפחיד אותך וזו אחת הסיבות לכך שהבחירות שלך הם במשהו שלא יכול להתחייב אליך. כי להתחייב זה להיות פגיעה ואת זה את לא רוצה לחוות שוב.

יש נטייה לא לשים את עצמך במקום הראשון, יתכן ומערכת יחסים שיצרת בעבר הייתה תלותית.

יש לפרוק את האירוע הטראומטי, לדבר עליו הדיבור יגרום לך להכיר בכך שיש לך הרבה מה לתת, ההכרה ביכולת לתת, יחד עם להעמיד את עצמך במקום הראשון ולא לחכות למי שאינו שם אותך בקדמת עדיפויותיו תהיה התחלה טובה לזוגיות חדשה ומיטיבה עם עצמך.

ודבר אחד קטן אם גבר אחד לא התאהב בך זה לא אומר שעם אחר זה לא יקרה

בהצלחה


תודה שפניתם לנתן אמסטר, שאלה של שינוי, מאבחן, מטפל ומתקשר. 054-4517121


0 תגובות
bottom of page