top of page

לא ממשת את עצמי עסקית.

בוקר טוב נתן, תודה שהסכמת לענות לשאלתי. למדתי הרבה במהלך השנים מקצועות שונים אבל לא הצלחתי להביא אותם לידי מימוש. נכון שלא הייתה לי קרקע מתאימה לכך( זוגיות קשה ולא מפרגנת ) .היום אני פנויה לזה יותר מבחינה רגשית אחרי עבודת מודעות לאורך השנים, אך עדיין לא מצליחה לפרוץ קדימה. מה דעתך ואיפה אני עדיין תקועה ? המימוש שאני מדברת עליו הוא מימוש מבינה עסקית, כספית למנף את עצמי בעסק עצמאי

תשובה:


מאפשרת לערבב מציאות ודמיון. את חיה בתוך עולם בו סיפרת לעצמך שמתי שהוא, כשהנסיבות יתאימו, תוכלי לבנות לך עסק עצמאי. הנה הגיע הזמן ולמרות שאת מציינת על פניות רגשית, משהו לא עובד. הנחת שפניות רגשית זו הסיבה הקודמת לחוסר מימוש וכנראה שזה לא. אז מה הסיבה לכך שעדיין אינך יכולה לממש את עצמך כלכלית בעסק עצמאי?

הסיבה לכך היא שאת מתנה את ההצלחה שלך בשינוי נסיבות חיצוניות לך. עדיין לא שינית את האמונה "לא הייתה לי קרקע מתאימה" = נסיבות חיצוניות, את עדיין מאמינה שרק פניות רגשית מאפשרת הצלחה. זוגיות קשה ולא מפרגנת, מוגדרת כנסיבות חיצוניות.

את יודעת כמה אנשים בעלי עסק מתמודדים עם קשיים רגשיים?. יותר נכון לומר שאין בעל עסק עצמאי שלא עבר ועובר קשיים רגשיים. ההנחה שקודם צריך לפתור את הבעיות הרגשיות ורק אחר כך לפתוח עסק או להצליח כלכלית שגויה.

מה שאת צריכה לעשות כדי לממש את עצמך כלכלית זה לשנות את היחס שלך לנסיבות החיים שאת חווה.

זוגיות קשה ולא מפרגנת זה בדיוק כמו מיתון, ירידת שער הדולר, אין מספיק הזדמנויות, יש המון מתחרים, עוד לא מצאתי את השותף, הנכון וכן הלאה.

במילים אחרות וברורות, ההצלחה תלויה ביכולת שלך להשתחרר מהתניות, אם...... אז.

מצאי לך מנטור עסקי או יועצת עסקית או כל מי שיוכל לעזור לך לנקות את החשיבה המותנית שלך. אז את צפויה לפרוץ קדימה.


בהצלחה.


תודה שפניתם לנתן אמסטר, שאלה של שינוי, מאבחן, מטפל ומתקשר. 054-4517121


0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page