top of page

כאב ראש בעבודה.

אני בחור בין 30 שאמא שלי נהרגה כשהייתי קטן בדרכה לעבודה. כיום אני נשוי ועובד, רק כאשר אני מגיע לעבודה ומקבל את המטלות היומיות מופיעים אצלי כאבי ראש שלא חולפים עד שאני חוזר הביתה. התופעה נמשכת מספר חודשים, אשמח לדעת את הסיבה?

תשובה:

איש יקר, בשני האירועים שסיפרת לי עליהם טמונה התשובה.


אמא שלך נפטרה כשהייתה ילד קטן – אתה פירשת את המוות שלה כמשהו שנכפה עליך כנגד רצונך וצברת כעס, כי מי אוהב שכופים עליו משהו?


אירוע שני: התחלת לעבוד, ובעבודה מטילים על כל עובד מטלות וגם עליך. לכן בדרך אל העבודה הכול בסדר, רק כאשר אתה מקבל את המטלות שלך, אתה מפרש אותן באופן לא מודע ככפיה. אתה צריך לעבוד, להביא פרנסה, ויחד עם זאת כופים עליך משהו. פירוש המטלות ככפיה מעוררות את הכעס הישן על הסתלקותה ללא עת של אמא שלך. מכיוון שאי אפשר לכעוס על מטלות שאתה מקבל בעבודה כי זה לגיטימי, נוצר קונפליקט, שהתגובה אליו היא כאב ראש.


מה שקורה כאן הוא לטובתך, יש לך הזדמנות לפתור שני ציפורים במכה אחת.


כמו שמטלות בעבודה הם דבר טבעי, שכל עובד עושה, מוות גם בגיל צעיר של אמהות, הוא דבר טבעי. אנשים מתים כל הזמן גם בגיל צעיר. אם תתייחס למוות של אמא שלך כדבר טבעי, כמו המטלות בעבודה, תוכל להשתחרר מכאבי הראש שלך.


אל תבין אותי לא נכון, אינני מקל בהשפעה של המוות של אמך בגיל צעיר, אלא שכבוגר אתה יכול עכשיו להסתכל עליו באופן שונה מזה של ילד.


אם תוכל להחליף את המילה כפייה, בטבעי, כאבי הראש ייעלמו.


מאחל לך חיים טובים ומאושרים.


בהצלחה


תודה שפניתם לנתן אמסטר, שאלה של שינוי, מאבחן, מטפל ומתקשר. 054-4517121


0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page