top of page

איך להתגבר על עולם של קשרים ופרוטקציות?

שאלה: אני יודעת איך העולם פועל על קשרים ופרוטקציות כתוצאה מכך אבדתי את הנאיביות שלי שבעבר השאירה בי תקווה ומקום למקריות ונסים איך אני יכולה להפסיק לשפוט להיות צינית ובכל זאת להתקדם בתחומי?

תשובה:

לכל דבר יש זמן ועת על פני האדמה. את לא יכולה להאט או להאיץ את דרכך כל דבר יגיע בזמנו. הרצון שלך להצליח ולהופיע במקומות נחשבים מאמלל אותך בגלל שאת לא מבינה שאת העולם מנהל כוח אחד, שאין לו העדפה בבחירת אדם אחד על פני האחר. אם לא קודמת, כי זה פשוט לא זמנך, וזה שאחר נבחר, זה לא על חשבונך. זה הדבר הראשון שאת צריכה להשתחרר ממנו.


המשימה שלך בחיים האלו היא להשתחרר מתחושת הקיפוח שלך ולהמשיך ליצור. תחשבי על זה שזה לא עניין של זמן עד שהרצון שלך יתגשם, אלא זה עניין של חוסן נפשי. את באת לעולם הזה ללמוד להתמודד עם תחושה של אפליה שאת כל כך מזדהה אתה כמשהו שמגביל אותך בדרך למקומות שאת רוצה: להציג, להופיע ולקבל פרס וכו'.


האפליה שאת אמורה להתגבר עליה נמצאת במחשבה שלך, שיש לעולם סדר עדיפויות ושאת משום מה נמצאת במקום נמוך בבחירות שלו. זה לא קיים. פשוט את קיבלת יכולת ליצור!! אל תיצקי לתוכה קיפוח, זה רק יפגע בך וביצירה שלך וזה לא יקדם אותך לשום מקום. אם את רוצה להתקדם באמת בתחומך שחררי מעליך את תחושת הקיפוח שלך.


לכן, השאלה היותר מדויקת שלך היא איך להשתחרר מתחושת הקיפוח, וזו שאלה אחרת שאם תסכימי לשאול אותה המתקשר ישמח לענות עליה.


בהצלחה.


תודה שפנית לנתן אמסטר, שאלה של שינוי, מאבחן, מטפל ומתקשר. 054-4517121


0 תגובות
bottom of page